miercuri, 24 decembrie 2014

Craciun de vara

Parca avand un presentiment ca nu se va potrivi in decor anul acesta, am tot amanat impodobirea bradului de Craciun, iar astazi, in ziua de ajun, ma intreb in mod foarte serios daca mai are vreun sens sa il impodobesc, cand afara sunt 20 de grade celsius, soarele sta cocotat in varful cerului de parca ar fi vara, iar eu stau in casa in pantaloni scurti si in maieu, cu parul prins intr-o coada de cal ce imi da senzatia ca asa nu ma incing foarte tare. Ma uit pe fb la pozele postate de prieteni si rad singura imaginandu-mi cat de caraghiosi sunt brazii impodobiti cu globulete si beteala, cu fulgi de nea si stele de argint, cand vremea de afara ne spune clar ca suntem in miezul veri, nicidecum in ajun de Craciun...


Pana si maria sa facebook a inteles acest lucru si, facand o retrospectiva printre pozele postate de mine de-a lungul intregului an, a avut grija sa selecteze multe flori si sa impodobeasca fiecare poza cu alte si alte flori si frunzulite. Imi ramane doar sa ma intreb daca nu cumva era cazul, asa cum am glumit ieri pe fb, sa las deoparte salata de boeuf si sa ma apuc de inrosit oua si de facut drob, caci pare a fi vremea lor... :) Ce colinde, ce sorcova, ce buna dimineata? Nu ar fi mai potrivit un picnic la iarba verde, o zi la strand sau orice altceva mi-ar trece prin cap sa fac intr-un Craciun de vara?

Un comentariu:

  1. si eu l-a fel ma interbam,in loc sa fie zapada, acum Sarbatorile de iarna vine cu soare ca in timpul veri...si de sarbatorile Pascale o sa fie frig,asa cred ca o sa fie tocmai invers..

    RăspundețiȘtergere